|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
ISBN: | 953-201-453-5 |
Autor(i): | Sanderson, Christiane |
Naslov: | Zavođenje djeteta : kako zaštititi djecu od seksualnog zlostavljanja - smjernice za roditelje i učitelje / Christiane Sanderson ; s engleskog prevela Aleksandra Mihaljević |
Impresum: | Zagreb : V.B.Z. , 2005 |
Materijalni opis: | 351 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka MI |
Napomena: | Prijevod djela: The seduction of children: Empowering parents and teachers to protect children. - Str. 323-351: Bibliografija. - Kazalo tema. - Kazalo autora |
Ključne riječi: | seksualno zlostavljanje * dječja pornografija * pedofilija * prevencija * Internet * djeca * žrtve nasilja |
Sažetak: | <Što je seksualno zlostavljanje djece?>, <Razvoj dječje seksualnosti>, <Seksualni zlostavljači djece>, <Seksualno zlostavljanje djece i Internet>, <Obrađivanje djece>, <Utjecaj seksualnog zlostavljanja na dijete>, <Znakovi i simptomi seksualnog zlostavljanja djeteta>, <Razumijevanje seksualno zlostavljanog djeteta>, <Zaštita djece od seksualnog zlostavljanja u zajednici>, <Prevencija seksualnog zlostavljanja djece> |
UDK: | 37.06:159.97:364.65-053.2:176.4:37.018.1 |
Signatura: | PE 37.06 SAN z |
Inventarni broj: | 17915 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5203 |
|
4 |
|
ISSN: | 0032-3241 |
Autor: | Nobilo, Mario |
Naslov: | New multilateralism and the reform of peacekeeping operations |
Matična publikacija: | Politička misao : croatian political science review / [editor-in-chief Zvonko Posavec], Vol. 32(1995), no. 5, p. 86-102 |
Impresum: | Zagreb : Faculty of political science, 1995 |
Napomena: | Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Bibliografija. - Summary |
Sažetak: | Rad raspravlja o potrebi za akcijama održavanja mira i prevencije nasilja i radu specijalnih međunarodnih organizacija. |
Ključne riječi: | sociologija politike * međunarodne organizacije * prevencija nasilja * održanje mira |
UDK: | 316.334.3 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 5320 |
|
5 |
|
ISSN: | 1331-3010 |
Autor: | Mirolović Vlah, Nataša |
Naslov: | Spolne razlike u vrijednostima osobnog identiteta i stavovima o obrascima ponašanja u socijalnim sukobima |
Matična publikacija: | Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja = Croatian review of rehabilitation research / urednica Josipa Bašić. - 41 (2005), 2 ; str. 37-48 |
Impresum: | Zagreb : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija: 29 jed. - Sažetak. - Summary |
Ključne riječi: | spolne razlike * samopoštovanje * sukobi * prevencija međugeneracijskog prijenosa nasilja |
UDK: | 316.6:159.922.1 |
Signatura | BF 376 REV inv. br. 1257/77 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 8945 |
|
6 |
|
ISSN: | 1330-0059 |
Autor: | Mrvar, Petra |
Naslov: | Slovenska iskustva u sprječavanju nasilja u školama |
Matična publikacija: | Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu / glavni i odgovorni urednik Josip Markovac ; Vol. 148 (2007), br. 4., str. 512-533 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2007 |
Napomena: | Str. 532-533: Bibliografija ;. - Pregledni članak |
Sažetak: | <U članku se ponajprije raspravlja o značenju pojma nasilja u školi. Slijedi prikaz rezultata nekih slovenskih istraživanja o opsegu i oblicima nasilja u školi. Unatoč raširenosti nasilja u školi, na temelju dosad dobivenih rezultata istraživanja nije moguće sigurno utvrditi je li nasilja u školi više ili manje nego prije. U članku se predlažu i neki programi i projekti preventive nasilja u slovenskim školama.> |
Ključne riječi: | nasilje * nasilje u školi * agresivnost * oblici nasilja * prevencija nasilja * preventivni programi * Slovenija |
UDK: | 37.06:364.271:371.8(497.4) |
Signatura | PE (051) NAP |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 6812 |
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
|
1
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(prevencija nasilja ) |